Recipe: Yummy Chicken Biryani

Chicken Biryani.

Chicken Biryani You can have Chicken Biryani using 21 ingredients and 6 steps. Here is how you cook it.

Ingredients of Chicken Biryani

  1. Prepare 1 kg of chicken.
  2. Prepare 1 kg of rice.
  3. It's 1 1/2 cup of oil.
  4. Prepare 4 of potato.
  5. Prepare 5 of tomato.
  6. It's of curry leaves 5 to 6.
  7. It's 2 of onion.
  8. It's 1/2 cup of dahi.
  9. You need to taste of salt.
  10. You need 1 1/2 tsp of red chilli powder.
  11. It's 5-6 of aloo bukhara.
  12. It's 1/2 tsp of haldi.
  13. It's 2 stick of cinamom.
  14. Prepare 5-6 of black pepper.
  15. It's 1 1/2 tsp of zeera.
  16. You need of Bay leaf 1.
  17. You need 4 tbsp of ginger garlic paste.
  18. It's 4 of cardamonm.
  19. Prepare 4 of bari Elaichi.
  20. Prepare 5-6 of long.
  21. It's 3 tsp of dhanya powder.

Chicken Biryani step by step

  1. Sab se pehle oil me curry leave dalen or phir thora sa paani add kar ke potato half peice me cut kar ke daal dein …or thori der dhak kar pakne dein….
  2. Ek jagah oil me onion fry kar lein ke golden brown hojae....
  3. Phir jab potato thore gal jae to us us me tomato or chicken dal kar chicken galne tak dhak kar rakh dein….
  4. Jab chicken gal jae to us me saare masale add krden or aloo bukhare bhi dal dein or dahi bhi shamil kar lein or phir dhak kar pakne rakh dein….
  5. Phir ek patile me rice ko boil kar lein or bhir use biryani ke lye banae hue korme me dal dein.....or thore se paani me yellow colour ghol kar dal dein... or uper se golden brown ki hui onion ko bhi dal dein.....or dam ane tak pakaen..
  6. Or phir 10 se 15 mint me dam ajae ga....biryani ko salad or raite ke sath serve karen..

Comments

Popular Posts